5 τροφές πλούσιες σε σίδηρο!


Share/Bookmark
Αν και κοιμάστε όσο πρέπει, αισθάνεστε συνέχεια κουρασμένη; Πιάνετε τον εαυτό σας να μη μπορεί να αντεπεξέλθει στις καθημερινές του... ανάγκες; Μάλλον
ήρθε η ώρα να τον βοηθήσετε. Πώς; Εμπλουτίζοντας τη διατροφή σας με τροφές πλούσιες σε σίδηρο. Σουσάμι: Ξεκινήστε να αγοράζετε το ψωμί σας με σουσάμι αλλά και να εμπλουτίζετε τη σαλάτα σας με αυτό πολύ γευστικά. Νιφάδες καλαμποκιού: Ταιριάζουν πολύ ωραία στο καθημερινό πρωινό και σίγουρα θα σας δώσουν την ενέργεια που ψάχνετε για το υπόλοιπο της ημέρας. Φακές: Δεν αμφιβάλλουμε πως είναι κάτι που το ξέρετε από τόσο δα μικρές αλλά δεν θα μπορούσαμε να τις παραλείψουμε στο άρθρο αυτό. Πιπεριές: Διαλέξτε χρώμα και σκεφτείτε συνδυασμούς . Είτε ως συνοδευτικό είτε ως κυρίως θα σας δώσε τη ποσότητα σιδήρου που χρειάζεστε. Μοσχάρι: Αντικαταστήστε το αγαπημένο σας κοτόπουλο με μοσχάρι, αφού εκτός από σίδηρο, περιέχει και πολλές πρωτεΐνες. Πηγή

Via

Thermo-portal.gr
             -->

Share/Bookmark
Post A Comment - - ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΕΔΩ --->>>
  • - - Site - - Comment using
  • - - Facebook - - Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :