Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Οι κλασικές μέθοδοι τιμωρίας που χρησιμοποιούσαν τα σχολεία στις μέρες μας, μπορεί να αποτελούν παρελθόν, όμως και πάλι δεν έχουν γίνει ριζικές αλλαγές στον τρόπο που οι μαθητές καλούνται να…

συνετιστούν. Όπως αποδεικνύεται, όμως, η τιμωρία δεν πρέπει να είναι τιμωρία για να έχει αποτέλεσμα! Συγκεκριμένα, ένα σχολείο στη Βαλτιμόρη αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τον διαλογισμό για τα ατίθασα παιδιά. Ίσως το έχετε δει και σε ταινίες: η πιο συνηθισμένη πρακτική στην Αμερική για να «βάλουν μυαλό» οι άτακτοι μαθητές είναι να περνούν κάποια ώρα μετά το σχόλασμα στο ειδικό δωμάτιο τιμωρίας. Στο Δημοτικό Σχολείο Robert W. Coleman ισχύει η ίδια λογική αλλά από με μια σημαντική διαφορά. Αυτό το πρωτότυπο δωμάτιο τιμωρίας, πουονομάζεται «Δωμάτιο της Σκέψης» δεν έχει καρέκλες και θρανία, αλλά λάμπες, όμορφη διακόσμηση και στρώματα - τα απαραίτητα εφόδια, δηλαδή, για διαλογισμό. Έτσι, τα άτακτα παιδιά κάνουν ασκήσεις αναπνοής και διαλογισμό με την βοήθεια των ειδικών ενώ στο τέλος συζητούν διεξοδικά για το τι συνέβη. Ο υπεύθυνος του προγράμματος τονίζει ότι από τότε που εφάρμοσαν αυτή την πρωτοποριακή τεχνική, τα επίπεδα των κλασικών τιμωριών έχουν μηδενιστεί ενώ η προσεκτική παρουσία των μαθητών στο μάθημα έχει αυξηθεί κατά πολύ. Σχετικές έρευνες επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς αυτούς και αποδεικνύουν ότι με τον διαλογισμό το μυαλό είναι σε συνεχή εγρήγορση, η μνήμη βελτιώνεται και η συγκέντρωση ενισχύεται. Επομένως, τα θετικά αποτελέσματά του στους μαθητές είναι μάλλον αναμενόμενα. Ίσως θα έπρεπε να δοκιμάσουμε αυτή τη μέθοδο και στο σπίτι … Μπορεί ν’ αποδειχθεί εξίσου ευεργετική όταν τα παιδιά παρεκτρέπονται! Πηγή

Via

Thermo-portal.gr
banner ads             -->

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: