Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

Η υγεία είναι το παν», «υγεία να έχουμε», «πρώτα η υγεία!»...

Μπορούμε να καταγράψουμε ένα σωρό ακόμη φράσεις και γνωμικά για την υγεία. Η αλήθεια είναι όμως μία, χωρίς την υγειά μας δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Φροντίστε τον εαυτό σας και
ακολουθήστε κατά γράμμα τις ακόλουθες συμβουλές: 1. Βάλτε την άσκηση στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Γιατί; Μα φυσικά γιατί σας χαρίζει ευεξία, βελτιώνει την φυσική σας κατάσταση αλλά και τη διάθεσή σας. Επιπλέον, η εντατική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο εμφραγμάτων. Θέλετε να ακούσετε κι άλλα; 2. Αγαπάτε τον καφέ και δε μπορείτε να ζήσετε χωρίς αυτόν. Δε διανοείστε να φύγετε από το σπίτι αν δεν απολαύσετε το καφεδάκι σας. Στο γραφείο φυσικά πίνετε και έναν δεύτερο (μη σας πούμε και τρίτο). Το ξέρατε όμως ότι η υπερβολική κατανάλωση καφέ προσθέτει αρκετούς παραπάνω χτύπους στον καρδιακό σας παλμό ανά λεπτό; Τι σημαίνει αυτό; Γίνεστε πιο ευερέθιστοι και αγχώδεις. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να περιοριστείτε στη μια κούπα καφέ την ημέρα. 3. Το ξέρατε ότι υπάρχουν τροφές-σύμμαχοι της υγείας μας; Βάλτε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο τις παρακάτω αντικαρκινικές τροφές και θωρακίστε τον οργανισμό σας: ντομάτα, πράσινο τσάι, κουρκουμάς, μπρόκολο, λιπαρά ψάρια, ελαιόλαδο, πορτοκάλι, φράουλες. 4. Πάνω που μιλάμε για διατροφή, λοιπόν, μην ξεχνάτε τα Ω3 λιπαρά, τα οποία είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σας. Εντάξτε στη διατροφή σας τις ακόλουθες τροφές: σολομό, ανάλατους ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο, σαρδέλα (και γενικότερα όλα τα λιπαρά ψάρια). Ερευνητές απέδειξαν πως οι τροφές που είναι πλούσιες σε Ω3 λιπαρά αυξάνουν τη ροή του αίματος και καταπολεμούν την αρθρίτιδα. 5. Αν θέλετε να προστατεύσετε τον οργανισμό σας από ιώσεις και κρυολογήματα, καλό θα ήταν να βάλετε το... σκόρδο στη ζωή σας. Οι θειικές ενώσεις που περιέχει, συμβάλουν στην αύξηση της δραστικότητας των λεμφοκυττάρων Τ και των μακροφάγων, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση του κρυώματος. madata.gr

Via

Thermo-portal.gr
             -->

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: