Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5[ImagesOnly]

Style6

1. Πρώτα απ΄ όλα πρέπει να αναγνωρίσετε τα συμπτώματα του στρες και να αποδεχτείτε ότι πάσχετε από εργασιακό στρες. 2. Προσπαθήστε να πηγαίνετε το πρωί στη δουλειά με καλή διάθεση και αφιερώστε χρόνο κατά την προετοιμασία.

3. Να κάνετε διάλειμμα στη δουλειά όταν το χρειάζεστε και να περνάτε τη διάρκεια του φαγητού με συνεργάτες που νιώθετε άνετα.

4. Η σωματική άσκηση είναι το πιο αποτελεσματικό φάρμακο κατά του στρες.|

5. Να ασχολείστε μ' ένα πράγμα κάθε φορά. Οργανώστε το χρόνο και τη δουλειά σας. Μάθετε να ιεραρχείτε τις προτεραιότητές σας.

6. Αντισταθείτε στην τελειομανία και την εργασιομανία.

7. Να ξεφεύγετε όσο συχνότερα μπορείτε από την καθημερινότητα. Μια μικρή απόδραση έξω από την πόλη, ένα καλό βιβλίο, μια ταινία, η μουσική ή το περπάτημα μας βοηθούν να χαλαρώσουμε και να βρούμε τη χαμένη μας ισορροπία.

8. Βελτιώστε τις συνθήκες εργασίας σας. Ένας όμορφος και φιλόξενος χώρος φτιάχνει τη διάθεση και συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγικότητας. Βάλτε λίγο χρώμα στο γραφείο σας. Ένα λουλούδι, μια αφίσα ή φωτογραφίες αγαπημένων σας προσώπων θα σας κάνουν να νιώθετε πιο οικεία.

9. Στο τέλος της ημέρας κάντε μια γρήγορη ανασκόπηση των πραγμάτων που έχετε ολοκληρώσει.

10. Να επανεξετάζετε συχνά τον τρόπο ζωής σας και να δείτε αν μπορείτε να κάνετε αλλαγές στο καθημερινό μας πρόγραμμα αλλά και στην προσωπική και οικογενειακή μας ζωή.

11. Βρείτε την ισορροπία μεταξύ δουλειάς και προσωπικής ζωής. Ασχοληθείτε με δραστηριότητες που σας ευχαριστούν και αποφύγετε, όσο είναι δυνατό, να φορτώνεστε με δουλειά στο σπίτι.

12. Να κάνετε σωστή και υγιεινή διατροφή.

13. Χρειάζεστε όχι μόνο επαρκείς ώρες ύπνου και ξεκούρασης αλλά και καλή ποιότητα ύπνου!

14. Να καταγράφετε τις σκέψεις σας- βοηθά στο να αλλάξουμε τις αρνητικές.

15. Να καταφεύγετε σε τεχνικές χαλάρωσης.

16. Να μην κρατάτε μέσα σας ότι σας απασχολεί. Να μιλάτε με φίλους, με άλλα μέλη της οικογένειας αλλά και ειδικούς όταν χρειάζεται.

17. Να μην φοβάστε στη δουλειά να εμπιστευθείτε άλλους και να τους αναθέτετε υποχρεώσεις.

18. Δεν χρειάζεται να είστε τέλειοι, ούτε πολύ επικριτικοί με τους άλλους.

19. Να αποφεύγετε τους διαπληκτισμούς, αλλά να επιτρέπετε στον εαυτό σας να βγάζει την ένταση που συσσωρεύει.

20. Να εκτονώνετε τον θυμό σας με παραγωγικό τρόπο πχ. με μια σωματική άσκηση.

Via

Thermo-portal.gr
banner ads             -->

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: